Dziennik Tradera na rynku Forex

dziennik_tradera

Do czego służy i po co jest potrzebny Dziennik Tradera chyba każdy z nas wie ale ilu z nas go prowadzi?
Gdyby jednak ktoś nie wiedział o co chodzi to podaje dwa linki jakie podpowiedział mi wujek Google:
http://fxmonster.pl/2011/11/dziennik-tradera

http://akademia.investio.pl/api/attachment/79/Skrypt_1_9_4_dziennik.pdf 

Przyznaje się, że takiego papierowego dziennika do tej pory nie prowadziłem. Blog, profil na FB to tak ale zeszyt? Dzisiaj jednak zacznę.
Pierwszy wpis publiczny elektroniczny, reszta dla siebie już w zeszycie :)

Sesja poranna:

Sesja na plusie +3,4% z początkowego depozytu w marcu ale ze zlepków kilku pozycji.

1. Dałem dzisiaj ciała z EUR/JPY będąc w shorcie @129.60 od 8:05 musiałem w trakcie odejść od komputera i zamknąłem pozycje zamiast zostawić otwartą – no i się zwaliło. To, że się zwaliło to mnie nie boli ale, że źle zadziałałem to już bardziej. Trochę wina też platformy eToro bo strasznie muliła nie można tam ustawić trailing stopa, wszystko z palca. Za każdym takim razem zastanawiam się nad zmianą brokera. Ale cały czas jeszcze mam ochotę aby ktoś mnie kiedyś kopiował a do tego potrzeba przynajmniej dobrych trzech miesięcy handlu aby było co pokazać potencjalnym zainteresowanym. Dam sobie jeszcze czasu na przemyślenie zmiany brokera. eToro ma swoje plusy ale minusów tez sporo.

2. Pozycja na EUR/USD w płytkiej korekcie po pierwszym impulsie otworzona tylko na podstawie retestu 38,2% Fibo ( bo uciekną ) Nie uciekli i gdybym cierpliwie poczekał to na otwarciu świeczki z 10:00 przecudnej urody byłaby pozycja krótka – a tak to zamknąłem pozycję na minutę przed zwałą. ( bo zawrócą )

3. Pozycja na GBP/USD setup OK z 10:00 ale kurcze o 10:30 są dane dla funta i nie powinienem otwierać tej pozycji na pół godziny przed danymi i nerwowo udało się zamknąć na +5 pipsów o 10:29.

4. Pozycyjka na USD/JPY to test strategii na 4H ( Trading Po Pracy – polecam na comapric.pl ) – powinna być to pozycja na demo.

Sesja popołudniowa – nie grałem

To takie moje przemyślenia będą w tym dzienniku ;) a jak Wy prowadzicie swoje dzienniki?

Skomentuj

